ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο – Οι e-ιστορίες στην τάξη

Ηλεκτρονικό έντυπο με τίτλο “ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο-Οι e-ιστορίες στην τάξη” του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το έντυπο περιλαμβάνει:

α) Χρήσιμες επισημάνσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τάξη και τη διαχείριση συζητήσεων που είναι πιθανό να προκύψουν σε σχέση με τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό-Covid-19.

και

β) Δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών στην ηλεκτρονική τάξη για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών σε περιόδους που έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολείων λόγω έκτακτων συνθηκών.

Απώτερος σκοπός αυτή της προσπάθειάς μας είναι να στηρίξουμε τα παιδιά κρατώντας «ενεργές» τις κοινωνικό-συναισθηματικές διαστάσεις της μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών/τριών μας, αλλά και της δικής μας.

Για να δείτε το έντυπο:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

Για να δείτε επιπλέον σχετικό υλικό:

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/index.php/2020-03-08-17-58-58/186-yliko-gia-ekpaideftikoys-sxoleia

Σχετικές δημοσιεύσεις